НАВЧАЄМОСЯ ДИСТАНЦІЙНО
13.03.2020 ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ
Українська література
Тема. Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.
1) Прочитати в підручнику повість-казку Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".
2) Переглянути відеоуроки № 37,38,39 за посиланням 50 уроків. Учитель Бугазіянус Тетяна Юріївна
3) Скласти в зошиті характеристику головної героїні - семикласниці Софійки (обсяг - 1 сторінка).
Українська мова
19.03.2020
Тема. Правопис прислівників
1.Натисніть на головній сторінці блогу посилання "Тренажер з правопису української мови.
2. Знайдіть розділи "Правопис прислівників, утворених від іменників, прикметників, числівників, прислівників", "Правопис складних і складених прислівників", опрацюйте правила.
3. Виконайте тести, що пропонуються після тесту.
4. Напишіть словниковий диктант, знявши риску, у документі Word. Виконану роботу слід підписати (Прізвище,ім"я, клас, дата) та надіслати на електронну пошту вчителя: dyachenkoroo@ukr.net.
Словниковий диктант
Від/нині, по/братньому, без/жалю, по/декуди, в/міру, будь/де, у/тричі, на/жаль, хтозна/куди, попід/тинню,
день/у/день, віч/на/віч, поки/що, таким/чином, по/ болгарськи, на/в/почіпки,
спокон/віку, всього/на/всього, за/надто, без/кінця/краю,
по/іншому, на/справді, до/вподоби, будь/куди, не/гаразд, на/зло, так/то,
поза/торік, тим/разом, всього/на/всього, тільки/що, з боку/на/бік,
по/науковому, нав/піл, с/просонку, віч/на/віч.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ на період до 14 квітня
Українська література
Тема. Любов Пономаренко "Гер переможений"
1.Прочитати статтю с. 215 - 216, с.217 вивчити літ. термін НОВЕЛА
2.Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=l2UKRPvEcAI
3. Прочитати новелу "Гер переможений"
4.Узагальнення за темою. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=135495 (посилання слід скопіювати і ввести у пошуковик, вкажіть своє ім'я).
Українська мова
Тема. И та І в кіці прислівників. Буква Н та НН у прислівниках. НЕ і НІ з прислівниками
1. Вивчити правило на с. 195, виконати вправу 424.
2. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GpGcSBDiZcA, вивчити правила на с. 201,виконати вправу 433
3. Переглянути відеоурок за порсиланням: https://www.youtube.com/watch?v=f8urU8cWhqo , вивчити правило на с. 203,206; виконати вправу 445, 453
4. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=733546(посилання слід скопіювати і ввести у пошуковик, вкажіть своє ім'я).
5.Виконайте тестові завдання (обов'язково, бо це узагальнення вивченого за трьома темами) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=981721
Виконайте тести ПОВТОРНО ( ТЕРМІН ПРОДОВЖЕНО ДО 17 квітня 12.00.години дня) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=536487
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ на період до 24 квітня
Українська література
Тема. Олег Ольжич "Захочеш і будеш".Олена Теліга "Сучасникам".
1. Опрацювати статтю про Олега Ольжича (підручник с.224 -226).
2.Прочитати поезії на сторінках 226-227.
3. Переглянути відеоурок № 47 за посиланням 50 уроків. Учитель Бугазіянус Тетяна Юріївна
4. Виписати в зошит художні засоби поезії "Захочеш - і будеш",сфотографувати і надіслати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net.
5. Опрацювати статтю про Олену Телоігу (підручник с.229-232)
6. Виразно прочитати поезії О.Теліги (підручник с.232-224)
7. Переглянути відеоурок № 48 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-XYsjiola3Q&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=44&t=0s
8.Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=373099(посилання слід скопіювати і ввести у пошуковик, вкажіть своє ім'я).
Українська мова
Тема. Правопис прислівників на О,Е, утворених від прикметників та дієприкметників
1. Відкрийте за посиланням "Тренажер з правопису української мови, опрацюйте розділи "Правопис прислівників, утворених від прикметників", "Правопис И та І в кінці прислівників", виконайте завдання, запропоновані після правил ( вони є у самому Тренажері, зразу дає готову відповідь).2. Виконайте завдання.
1.Утворіть від поданих прикметників і дієприкметників прислівники на -о,-е. Складіть із
ними речення.
Непроханий, нежданий, несміливий, ворожий, заквітчана, мила, лагідний, чарівний,болючий,ніжний, добрий, гарячий.
2. Запишіть подані речення, розкривши дужки.
У твоєму віці хлопчики здебільшого хочуть бути в хлопчачому товаристві, а дівчатка - у дівчачому. Вважають, що з однолітками іншої статі їм спілкуватися негож(о,е). І через це іноді багат(о,е) втрачають. Так, один мій ровесник усе літо навмисн(о,е) усамітнювався
лише тому, що принципово не грався з дівчатками. А одна дівчинка відмовилася від цікавої
подорожі через те, що там були переважн(о,е) хлопці. Однак і дівчатам , і хлопцям варто
ставитися один до одного терпляч(о,е), бо в них є чимал(о,е)спільних інтересів, уподобань, захоплень.
3. Виконати вправи у підручнику - 422. Виконані вправи слід набирати у документі Word і надсилати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net .
Українська мова на період до 05.05.
Тема. Контрольна робота "Прислівник"
1. Закінчіть речення.
Прислівник – це..
Прислівники поділяються на такі розряди:....
(1б)
2. Дайте відповіді на питання:
Яким способом утворено способом утворено прислівник мимоволі?
До якого розряду належить прислівник напам’ять?
(1б)
3. Установити відповідність між прислівниками та їх
розрядами за значенням ( 2б)
1. чемно
А.
причини
2. навприсядки
Б. часу
3. післязавтра
В.
способу дії
4. згарячу
Г. міри й ступеня дії
5. трохи
Д.
якісно-означальні
4. Установити відповідність між прислівником та способом
його творення
(2б)
(2б)
1. сильно
А. основоскладання
2. праворуч
Б.
префіксально- суфіксальний
3. весною
В.
суфіксальний
4. зліва
Г. перехід однієї частини мови в іншу
5.
Скласти речення зі словами по-старому і по старому (1 бал)
6.
Записати слова, знявши риску. (2 бали)
В/гору, сам/на/сам, любо/дорого, раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно,
власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у)
зимку, (ані) скільки, (без) вісти,
(по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли, (без) кінця краю, (у) знаки, (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.
7.
Написати
власне висловлювання на тему: «Надзвичайний світ мистецтва». Увести в нього
прислівники, підкреслити їх як член речення
(3 бали).
Тема. Прийменник. Сполучник.
1. Опрацювати параграф у підручнику 35 (с.208 - 217), вивчити правила.
2. Виконати вправ 478.
3. Опрацювати параграф у підручнику 36 (с.220 - 231), вивчити правила.
4. Виконати вправу 510.
5. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0
6. Зайти на Тренажер за посиланням, повторити правило і виконати запропоновані тести: https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/preposition_spelling.html
Українська література до 05.05.
Тема. Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили"
1.Опрацювати статтю в підручнику с. 236-237
2. Прочитати повість "Неймовірні пригоди Івана Сили" (с.238 - 260).
3. Переглянути відеоурок № 49 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dyAQns6LDAw&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=45&t=0s
4.Переглянути відеоурок № 50 за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=F5Ha8RTcjVI&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=45
5. Переглянути відеоурок № 51 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=p9LLv6oGNrM&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=46
6. Написати характеристику головного героя, підтвердити цитатами з твору.
Шановні учні, виконані завдання слід набирати у документі Word і надсилати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net .
Українська мова на період до 10.05.
Тема. Контрольний диктант
Тема. Контрольний диктант
П'яте травня
Контрольний диктант
Самодиктант
Запишіть текст диктанту, обравши правильний варіант написання орфограми. Розставте правильно розділові знаки.
(Не) забаром (У,у)лянка вийшла на просіку і (й) раптом зупинилася.
Біля трухлявого пенька
скрутившись лежав чорний вужак. Підвівши голівку с (з)
двома жовтими цятками він швидко то
висував, то ховав гострий ро(с)здвоєний язичок. Дівчинка почула ледве
вловиме сича(нн, н)я, схоже на шелест. Воно тремті(н,нн)ям пробігло по її
шкірі. А може (ні) якого сичання не було може то вітер посвистував (в,у) порожнє дугою
пенька?
Я не змогла пройти тестові завдання, там пишуть що час для виконання закінчився
ВідповістиВидалити