УЧНІВСЬКА СТОРІНКА 7 КЛАС


                   НАВЧАЄМОСЯ ДИСТАНЦІЙНО



13.03.2020 ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ

Українська література
Тема. Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.
1) Прочитати в підручнику повість-казку Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".
2) Переглянути відеоуроки № 37,38,39 за посиланням 50 уроків. Учитель Бугазіянус Тетяна Юріївна
3) Скласти в зошиті характеристику головної героїні - семикласниці Софійки (обсяг - 1 сторінка).


Українська мова 
19.03.2020
Тема. Правопис  прислівників
 1.Натисніть на  головній сторінці блогу посилання "Тренажер з правопису української мови.
2. Знайдіть розділи "Правопис прислівників, утворених від іменників, прикметників, числівників, прислівників", "Правопис складних і складених прислівників", опрацюйте правила.
3. Виконайте тести, що пропонуються після тесту.
4. Напишіть словниковий диктант, знявши риску, у документі Word. Виконану роботу слід підписати  (Прізвище,ім"я, клас, дата) та  надіслати на електронну пошту вчителя: dyachenkoroo@ukr.net.

 Словниковий диктант

      Від/нині, по/братньому, без/жалю, по/декуди, в/міру, будь/де, у/тричі, на/жаль, хтозна/куди, попід/тинню, день/у/день, віч/на/віч, поки/що, таким/чином, по/ болгарськи, на/в/почіпки, спокон/віку, всього/на/всього, за/надто, без/кінця/краю, по/іншому, на/справді, до/вподоби, будь/куди, не/гаразд, на/зло, так/то, поза/торік, тим/разом, всього/на/всього, тільки/що, з боку/на/бік, по/науковому, нав/піл, с/просонку, віч/на/віч.

 ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ на період до 14 квітня

Українська література
Тема. Любов Пономаренко "Гер переможений"
1.Прочитати статтю с. 215 - 216, с.217 вивчити літ. термін НОВЕЛА
2.Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=l2UKRPvEcAI
3. Прочитати новелу "Гер переможений"
4.Узагальнення за темою. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=135495 (посилання слід скопіювати і ввести у пошуковик, вкажіть своє ім'я).

Українська мова 
Тема. И та І в кіці прислівників. Буква Н та НН у прислівниках. НЕ і НІ з  прислівниками
1. Вивчити правило на с. 195, виконати вправу 424.
2. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GpGcSBDiZcA вивчити правила на с. 201,виконати вправу 433
3.  Переглянути відеоурок за порсиланням: https://www.youtube.com/watch?v=f8urU8cWhqo ,  вивчити   правило на с. 203,206; виконати вправу 445, 453
4. Виконайте  тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=733546(посилання слід скопіювати і ввести у пошуковик, вкажіть своє ім'я).
5.Виконайте тестові завдання (обов'язково, бо  це узагальнення вивченого за трьома темами) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=981721
 Виконайте тести ПОВТОРНО ( ТЕРМІН ПРОДОВЖЕНО ДО 17 квітня 12.00.години дня) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=536487
 ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ на період до 24 квітня

Українська література
Тема. Олег Ольжич "Захочеш і будеш".Олена Теліга "Сучасникам". 
1. Опрацювати статтю про Олега Ольжича (підручник с.224 -226).
2.Прочитати поезії на сторінках 226-227.
3.  Переглянути відеоурок № 47 за посиланням 50 уроків. Учитель Бугазіянус Тетяна Юріївна
4. Виписати в зошит художні засоби поезії "Захочеш - і будеш",сфотографувати і надіслати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net.
5. Опрацювати статтю про Олену Телоігу (підручник с.229-232)
6. Виразно прочитати поезії О.Теліги (підручник с.232-224)
7. Переглянути відеоурок № 48 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-XYsjiola3Q&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=44&t=0s
8.Виконайте тестові завдання за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=373099(посилання слід скопіювати і ввести у пошуковик, вкажіть своє ім'я).

Українська мова
Тема. Правопис прислівників на О,Е, утворених від прикметників та дієприкметників
1. Відкрийте за посиланням  "Тренажер з правопису української мови, опрацюйте розділи "Правопис прислівників, утворених від прикметників", "Правопис И та І в кінці прислівників", виконайте завдання, запропоновані після правил ( вони є у самому Тренажері, зразу дає готову відповідь).
2. Виконайте завдання.


1.Утворіть від поданих прикметників і дієприкметників прислівники на -о,-е. Складіть із

ними речення.

Непроханий, нежданий, несміливий, ворожий, заквітчана, мила, лагідний, чарівний,болючий,ніжний, добрий, гарячий.

2. Запишіть подані речення, розкривши дужки.



     У твоєму віці хлопчики здебільшого хочуть бути в хлопчачому товаристві, а дівчатка - у дівчачому. Вважають, що з однолітками іншої статі їм спілкуватися негож(о,е). І через це іноді багат(о,е) втрачають. Так, один мій ровесник усе літо навмисн(о,е) усамітнювався

лише тому, що принципово не грався з дівчатками. А одна дівчинка відмовилася від цікавої

подорожі через те, що там були переважн(о,е) хлопці. Однак і дівчатам , і хлопцям варто

ставитися один до одного терпляч(о,е), бо в них є чимал(о,е)спільних інтересів, уподобань, захоплень.


Шановні учні, виконані завдання слід набирати у документі Word і надсилати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net .
3. Виконати вправи у підручнику - 422. Виконані вправи слід набирати у документі Word і надсилати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net .


Українська мова на період до 05.05.
Тема. Контрольна робота "Прислівник"

1. Закінчіть речення.
Прислівник – це..
 Прислівники поділяються на такі розряди:....
(1б)
   2. Дайте відповіді на питання:
Яким способом  утворено способом утворено прислівник мимоволі?
До якого розряду належить прислівник напам’ять?
  (1б)
   3. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням ( 2б)
1. чемно                         А. причини
2. навприсядки             Б. часу
3. післязавтра               В. способу дії
4. згарячу                      Г. міри й ступеня дії
5. трохи                        Д. якісно-означальні
4. Установити відповідність між прислівником та способом його творення
(2б)
1. сильно                     А. основоскладання
2. праворуч                 Б. префіксально- суфіксальний
3. весною                    В. суфіксальний
4. зліва                        Г. перехід однієї частини мови в іншу
5.     Скласти речення зі словами по-старому і по старому (1 бал)
6.                    Записати слова, знявши риску.  (2 бали)
В/гору, сам/на/сам, любо/дорого,  раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у) зимку, (ані) скільки, (без) вісти,
 (по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли,  (без) кінця краю, (у) знаки,  (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.
7.                    Написати власне висловлювання на тему: «Надзвичайний світ мистецтва». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як член речення
 (3 бали).

Тема. Прийменник. Сполучник.
1. Опрацювати параграф у підручнику 35 (с.208 - 217), вивчити правила.
2. Виконати вправ 478.
3. Опрацювати параграф у підручнику 36 (с.220 - 231), вивчити правила.
4. Виконати вправу 510.
5. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0
6. Зайти на Тренажер за посиланням, повторити правило і виконати запропоновані тести: https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/preposition_spelling.html

Українська література до 05.05.
Тема. Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили"
1.Опрацювати статтю в підручнику с. 236-237
2. Прочитати повість "Неймовірні пригоди Івана Сили" (с.238 - 260).
3. Переглянути  відеоурок № 49  за  посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=dyAQns6LDAw&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=45&t=0s
4.Переглянути  відеоурок № 50  за  посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=F5Ha8RTcjVI&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=45
5. Переглянути відеоурок № 51 за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=p9LLv6oGNrM&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=46
6. Написати характеристику головного героя,  підтвердити цитатами з твору.

Шановні учні, виконані завдання слід набирати у документі Word і надсилати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net .

Українська мова на період до 10.05.
Тема. Контрольний диктант
П'яте травня
Контрольний диктант
Самодиктант
Запишіть текст диктанту, обравши правильний варіант написання орфограми. Розставте правильно розділові знаки.
(Не) забаром (У,у)лянка вийшла на просіку і (й) раптом зупинилася. Біля трухлявого пенька  скрутившись   лежав чорний вужак. Підвівши голівку с (з) двома жовтими цятками  він швидко то висував, то ховав гострий ро(с)здвоєний язичок. Дівчинка почула ледве вловиме сича(нн, н)я, схоже на шелест. Воно тремті(н,нн)ям пробігло по її шкірі. А може (ні) якого сичання не було може  то вітер посвистував (в,у) порожнє дугою пенька?
(У,у)лянка зломивши хворостинку торкнула нею гадину. Вужак повільно мляво спустився з(с) куща показуюч(і,и) своє срібне у(в) темних цятках черево. І тут дівчинка тихо з(с)крикнула, бо до пенька з усі(и)х сторін повзли вужаки, їх було з півдесятка.
Але школярка (не) втекла. Вона стояла, мов укопана спостерігаюч(і,и) як вужаки один по одному, іноді сплітаючись, зникали в норі пі(д,т) пеньком. Один хвостик довго ще визирав з нори немов дратуючи (У,у)лянку  Ану, чи спіймаєш?

Тема. Частка як службова частина мови. Правопис часток НЕ, НІ з різними частинами мови. Написання часток -бо, -но, -от, -таки.

Вигук.
 1. Переглянути відеоурок за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=atTB4rXeOC8
2.  Опрацювати параграфи у підручнику 37,38 (с.232 - 244), вивчити правила.
3. Опрацювати параграфи у підручнику 39, вивчити правила.Впр. 555 (усно).
4. Виконати завдання. Напишіть правильно частки.

Або/що, ось/де, вивчив/би, ані/ж, як/же, тому/то, іди/бо, тільки/но, казна/хто, будь/коли, то/що, тому/що, тільки/що, ні/коли, ні/в/чому потреби, аби/кому, ось/дечки, скажи/но, тут/таки, ні/туди/ні/сюди, ні/вроку, а/ні/як, ні/в/якій водиці; він не/отримав ні/гроша.

Українська література до 10.05.
Тема. Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. "Пісня про рушник", "Чому,сказати, й сам не знаю..."
1.Опрацювати статтю в підручнику с. 261-263
2. Переглянути відеоурок № 52 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=s1blQ9Sl1Bc&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=47
3. Переглянути відеоурок № 53 за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=s9VhweiTDok&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=48
4. Навчитися виразно читати поезії "Пісня про рушник", "Чому,сказати, й сам не знаю...". Одну (на вибір) вивчити НАПАМ'ЯТЬ. Запис виразного читання напам`ять надіслати на вайбер 0954870833.


Українська література до 16.05.


Тема. Контрольна робота за темою "Ми - українці".


І рівень (8 балів).
1. Що стало причиною смерті Олега Ольжича?
а.       а) хвороба;
б.      б) автомобільна аварія;
в.      в) катування у концтаборі;
г.       г)  важке поранення.
2. Яка ідея вірша Олега Ольжича «Захочеш – і будеш…»?
а.               а)  сум за рідною домівкою;
б.              б) возвеличення любові до України;
в.              в)  уславлення борців за волю України;
г.               г)  заклик до активного життя, віри в себе.
         3. Сином якого відомого українського письменника був Олег Ольжич?
а.             а)  Михайла Стельмаха;
б.             б) Івана Франка;
в.             в)  Олександра Олеся;
г.              г)  Андрія Чайковського.
4. Який художній засіб використаний в уривку з вірша Олени Теліги?
   І душа моя горить сьогодні…
а.       а) епітет;
б.       б)  метафора;
в.       в)порівняння;
г.        г) персоніфікація.
5. У якому вірші Олени Теліги провідною є ідея оптимізму та життєлюбства?
а.      а)  «Сучасникам»;
б.      б) «Радість»;
в.      в)  «Пломінний день»;
г.        г) «Стежина».
6. У якому виді спорту Іван Сила вперше заявив про себе як професійний спортсмен, перемігши поліцейського Магдебуру?
а.          а)  боротьба;
б.          б) бокс;
в.          в)  легка атлетика;
г.            г) важка атлетика.
7. За допомогою якої художньої деталі Андрій Малишко змальовує портрет матері у «Пісні про рушник»?
а.       а) ласкава усмішка, засмучені очі;
б.      б) сльози на щоці;
в.       в) теплі, ніжні руки;
г.       г)  похилені плечі.
8. Символом чого є стежина у вірші Андрія Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…»?
а.       а) далекої дороги;
б.      б) шляху додому;
в.      в)  дороги в інший світ;
г.        г) життєвого вибору.
ІІ рівень (4 бали).
9.    Який вірш А.   Малишка став народною піснею, що її знають 
та  співають  у   багатьох  країнах  світу? 1,5 б  

10.  У чому полягає важливість рідного дому у формуванні особистості дитини (за віршем Андрія Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…»)?
                                                                                2,5 б.

Українська мова на період до 16.05.
Тема. Контрольна робота "Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук".
Виконайте наступні завдання.

1. З'ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченнях слова(сполучник, прийменник, займенник, частка, прислівник). 4 б
Оси - не дуже приємні для нас комахи.
На відміну від бджіл, жало оси не має зазубрин, тому легко виймається зі шкіри і може бути використане  кілька разів.
2. Записати вигуки в чотири стовпчики відповідно за значенням:
а) емоційні (виражають почуття);
 б) спонукальні (виражають волевиявлення);
в) вигуки етикету;
г) звуконаслідувальні слова.  4б.

Гой, о-о, фі, ого, ну, тррр, тьох-тьох-тьох, леле, цить, спасибі, кукуріку, будь ласка. ква-а-а, на добраніч, геть,ай, привіт, от тобі й раз.

3.Розкрити дужки й записати частки, згрупувавши їх за правилами написання: разом, окремо, через дефіс. 3б.

Аби(хто), де(які),що(сь), мов(би), ніби(то), те(ж), от(же), казна(який), хіба(що), таки(знав), ні(з)ким, тільки(но), пішов(таки), співай(бо), не(спішив), не(в)же, все(одно),якось(то).

4. Скласти два речення, використовуючи подані частки. 1 б.


2.  




























дд













































1 коментар:

  1. Я не змогла пройти тестові завдання, там пишуть що час для виконання закінчився

    ВідповістиВидалити