УЧНІВСЬКА СТОРІНКА 6 КЛАС


                   НАВЧАЄМОСЯ ДИСТАНЦІЙНО



13.03.2020 ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ

Українська мова 

  Тема "Написання прикметників із суфіксами -еньк, -есеньк, -ісіньк, -юсіньк, -ськ, -зьк, -цьк".
 1.Натисніть на  головній сторінці блогу посилання "Тренажер з правопису української мови.
 2. Знайдіть розділ   "Зміни приголосних перед суфіксами -ськ(ий), -ств(о), опрацюйте правило.
 3. Виконайте тести, що пропонуються після тесту.
  4. Напишіть творчий диктант у документі Word. Виконану роботу слід підписати  (Прізвище,ім"я, клас, дата) та  надіслати на електронну пошту вчителя: dyachenkoroo@ukr.net.

Творчий диктант. Утворіть прикметники від географічних назв. Зразок: Овруч - овруцький. 

Рига, Париж, Волга, Прилуки, Острог, Бахмач, Чехія, Угорщина, Норвегія, Черкаси, Одеса, Німеччина, Дунай, Запоріжжя, Чикаго, Цюрих.

Українська література

19.03.2020
Тема. Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"

1. Познайомтеся з біографією письменника за посиланням: Всеволод Нестайко.


2. Переглянути відео "Знайомство з книжкою".
4. Прочитати другу та третю частини пригодницької повісті (сторінки в підручнику - 162 - 176).
5. Написати у зошиті листа Яві та Павлуші.  
 ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ на період до 12 квітня

Українська мова 
Тема. Букви е,о,и в прикметникових суфіксах -ев, єв, ов, йов, ьов, ин, ін, ічн. Написання НЕ з прикметниками. Написання -н-,-нн- у прикметниках.
1. Опрацювати параграф31, вивчити правило с. 168-169
2. Виконати вправи 379, 381.
3.Опрацювати параграф32, вивчити правило с. 172
4.Вправа 389
5.Опрацювати параграф33, вивчити правило с. 174
6.Впр.395

Шановні учні, виконуйте, будь ласка, вправи у документі Word та надсилайте на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net
Українська література
Тема. Ярослав Стельмах "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера".
1.  Знайомство з Я. Стельмахом та його книгою.  Перегляньте відео за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=I2IfQ35RXKE
2. Прочитайте повість "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" у підручнику с. 179 - 193
3. Складіть цитатну характеристику головних героїв, надрукуйте її у документі Word, підпишіть  (Прізвище,ім"я, клас, дата) та  надішліть на електронну пошту вчителя: dyachenkoroo@ukr.net.

До побачення! Чекаю ваших робіт!

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ на період до 17 квітня
Українська література
Тема. Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9"
1. Прочитати статтю про Лесю Воронину (підручник с. 194 - 195, вивчити літ. терміни с. 195, виділені синім кольором).
2. Прочитати повість (підручник с. 196 - 210)
3. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
4.Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=276760
Посилання слід скопіювати та вставити в адресне поле; ви побачите код та поле, де слід написати своє ім'я, далі виконуєте тест). 
Українська мова 
Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс. Написання прізвищ прикметникової форми
1.Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=HFcYRnSZ-eY, законспектувати правило з відеоуроку НАПИСАННЯ СКЛАДНИХ ПАРИКМЕТНИКІВ  у зошит.
2. Виконати вправу 404
3. Опрацювати параграф 36(вивчити правило с.181-182)
4.Виконати вправу 415
5. Виконати онлайн-тести за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=533855
Посилання слід скопіювати та вставити в адресне поле; ви побачите код та поле, де слід написати своє ім'я, далі виконуєте тест). 
6.Виконати завдання у документі WORD та надіслати на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net
Записати правильно складні прикметники.
Українсько/французький, навчально/виховний, північно/західний, паровозо/будівний, залізо/плавильний, темно/зелений, три/колірний, ясно/червоний, чорно/білий, семи/поверховий, каро/окий, ясно/голубий.
Тестове завдання . Усі прикметники пишуться через дефіс.
А прозоро/жовті, сіро/зелений, дво/поверховий
Б широко/плечий, сліпучо/білий, рожево/блакитний
В науково/дослідний, круто/рогий, двохсот/тонний
Г кисло/солодкий, зелено/білий, північно/західний

Шановні учні, виконуйте, будь ласка, вправи у документі Word та надсилайте на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ на період до 22.04.  до 05.05.
Українська література
Тема. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Леонід Глібов "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл". Степан Руданський "Добре торгувалось", "Запорожці у короля".

1. Прочитати статті в підручнику (с.216-218). Вивчити напам'ять літературні терміни: гумор, сатира, байка, алегорія.
2. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=PMq9ClWEvCQ
3. Навчися виразно читати байки Глібова "Щука", "Муха й Бджола", "Жаба й Віл".
4. Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=364555
5.Прочитати статтю про Степана Руданського (с.223-224). 
6. Прочитати статтю "Гумореска. Співомовка.Інверсія" (с.224 , вивчити літературні терміни "гумореска, інверсія).
7. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=h2tzQEpdvtw
8. Навчитися виразно читати байки Руданського "Добре торгувалось", "Запорожці у короля".
9.  Виконати тест за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=587048

Українська мова з 22.04.  до 29.04.
Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні й порядкові. Узгодження числівників з іменниками. Числівники прості, складні і складені.
1. Опрацювати в підручнику правило параграф 37 (с.184-188)
2. Відкрити тренажер за посиланням: https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numeral_grammatically_characteristic.html, опрацювати правило, виконати тести, запропоновані після правила.
3. Виконати в підручнику вправи 420, 421, 424.
Шановні учні, виконуйте, будь ласка, вправи у документі Word та надсилайте на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net

Українська мова з  04.05.  до 08.05.
Тема. Відмінювання кількісних  і порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з тисячний.

1. Опрацювати в підручнику правило параграфи 38 (с.189-195), 39 (с.199-200)
2.Відкрити тренажер за посиланням:https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals_declination.html
3. Переглянути  на тренажері відеоурок "Відмінювання числівників. Типи відмінювання"
4.Виконати тести, запропоновані після правила.
5. Виконати наступні завдання:
А) Запишіть словами і провідміняйте  кількісний числівник 895, порядковий числівник 104.
Б) Перепишіть текст рецепта, замінивши цифри словами. Визначте відмінки числівників, поясніть орфограми.
Соус до риби
8-10 столових ложок кетчупу змішати зі 150 г сметани. Суміш з..єднати з 250 мл бульйону з риби й варити протягом 5-7 хв. Посипати зелен..ю і подавати до смаженої риби.
Шановні учні, виконуйте, будь ласка, вправи у документі Word та надсилайте на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net

Українська література з 06.05. до 15.05.
Тема. Павло Глазовий "Найважча роль", "Заморські гості", " Похвала".
Контрольна робота "Гумористичні твори"
1. Прочитати статті в підручнику (с.229-230).
2. Навчитися виразно читати гуморески "Найважча роль", "Заморські гості", " Похвала", одну з гуморесок вивчити НАПАМ'ЯТЬ. Запис виразного читання напам`ять надіслати на вайбер 0954870833.
3.Виконати контрольну роботу.
Контрольна робота з української літератури 6 клас
 «Гумористичні твори»

1. Автором байок „Щука”, „Муха і Бджола”, „Жаба й Віл” є:
А В.Нестайко
Б Л. Глібов
В П. Глазовий
Г  С. Руданський
2. Кому належать слова «…Яка погана на світі доленька твоя..» („Муха і Бджола”)?
А Щука
Б Жаба
В Муха
Г Бджола
3. Л.Глібов  є автором творів:
А „Щука”, „Муха і Бджола”„
Б „Свиня свинею”, „Гуменний”
В „Еволюція”, „Найважча роль”
Г „Заморські гості”, „Похвала”
4. Короткий гумористичний твір, побудований на основі народного анекдоту, казки, приказки, у якому описано певний комічний випадок, — це…
А потішка
Б співомовка
В гумореска
Г усмішка
5. З якого твору наведено рядки:
«...Він на сцені в третій дії
Викочує бочку!»
А „Щука”
Б „Муха і Бджола”
В „Жаба і Віл”
Г „Найважча роль”
6. З якої країни („Заморські гості”) „..на Вкраїну прилетіли гості”?
А з Франції
Б з Англії
В з Канади
Г з Америки
7.  Запорозькі козаки вміли з гідністю відстояти свою честь і не давали нікому із себе покепкувати — така ідея твору
А „Еволюція”
Б „Добре торгувалось”
В „Заморські гості”
Г „Запорожці у короля”
8. Дайте визначення поняття „інверсія”. Наведіть приклади інверсії на основі співомовок С. Руданського.




                                                                                                            2 бали
9. Напишіть твір-роздум на тему «Дві протилежні життєві позиції персонажів байки Глібова «Муха і Бджола».
                                                                                               3 бали


Українська мова    до 15.05.
Тема. Контрольна робота з теми "Числівник"
І. Дайте відповіді на питання.
1. Яка частина мови називається числівником?
2. На які розряди поділяються числівники?
3.Які числівники пишуться разом?
4. Які числівники пишуться окремо?
5. У яких числівниках відмінюється тільки друга частина?
6. У яких числівниках відмінюються обидві  частини? (6 балів)
ІІ. Виконайте наступні завдання.
1. Запишіть п'ять кількісних числівників та п'ять порядкових.
2. Запишіть п'ять складних числівників.
3.Складіть речення, у якому використано порядковий числівник.(3 бали)
4. Провідміняйте числівник 578 ( 3 бали).

Тема. Займенник.Розряди займенників за значенням. Відмінювання займенників.
1. Переглянути відеоурок за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY
2 . Відкрити тренажер за посиланням: https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/pronoun_declination.html, опрацювати правило, виконати тести, запропоновані після правила.

Українська мова    до 20.05.
Тема. Контрольна робота з теми "Займенник"
 КОНТРОЛЬНА РОБОТА
 «Займенник»

  1. Знайдіть займенник. ( 1б)
А) голубий             В) перший.
Б) мій.                      Г) вода.
2. З’ясуйте, скільки займенників у цьому уривку.(1б)
Донецький кряж, і терикони, і степи,
І тополятам на алеї дуже тісно.
Я ж Україноньку молю: «Не відлюби
Оцю мою малесеньку вітчизну!»
А 3
Б 4
В 5
Г 6
Д 8
     3.   Вкажіть зворотний займенник   (1б)
         А) ти.                            В) мій.
         Б) себе.                        Д) хто?
     4.    Знайдіть форму родового відмінка займенника Я.(1б)
      А) (на)мені.                   В) мною.
      Б) мені.                           Г) мене.

5. Установіть відповідність (2б)
Займенники                         Розряд за значенням
1 котрий, чий, скільки         А особові
2 стільки, такий, той                        Б вказівні
3 ніякий, ніхто, нічий          В заперечні
4 хто? що? який?                 Г питальні
                                               Д відносні
     6.    Записати речення, розкриваючи дужки. (2б)
-          Вагона скрип і нічне хилитання я (ні)(за)яку тишу не продам.
-          Яків Несторович наказав собі працювати й (ні)(на)що не звертати уваги.
-           (Ні)хто не міряв серця глибочінь, (ні)хто не міряв меж його і краю.

     7.   Запишіть разом або через дефіс неозначені займенники. (2б)
(Аби)хто, який(небудь), (казна)що, (де)який, (будь)хто.

    
     8.   Перебудуйте речення, замінюючи означальні займенники протилежними за значенням. (2б)
Він любить усякі ігри. Ніхто з пасажирів не поспішав. Це не цікавить кожного із нас.

Тема. Розвиток мовлення. Есе світоглядного змісту на тему "У чому полягає життєвий успіх"
Опрацюйте інструкцію щодо написання есе.

Завдання1. Ознайомтеся з поняттям «есе» та схемою складання есе.
Есе (від франц. essai – спроба, проба, нарис)  прозаїчне висловлювання невеликого об’єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь.
Перш ніж обрати жанр есе, подумайте та переконайтесь у тому, що вам є що сказати.


Стиль есе вирізняється:
  • афористичністю;
  • образністю;
  • парадоксальністю.
Для есе характерне використання численних засобів художньої виразності:
  • символи;
  • метафори;
  • порівняння;
  • алегоричні і притчові образи.
Для передачі особового сприйняття автору есе необхідно:
  • використовувати всілякі асоціації;
  • проводити паралелі;
  • добирати аналогії.
Есе буде цікавим, якщо в ньому будуть присутні:
  • непередбачувані(парадоксальні) висновки;
  • несподівані повороти;
  • цікаві зчеплення.

Завдання 2. Оберіть тему для свого есе, складіть план. Напишіть есе (до 1 сторінки).
Шановні учні, виконуйте, будь ласка, вправи у документі Word та надсилайте на електронну пошту: dyachenkoroo@ukr.net
Українська мова    до 24.05.
Тема. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням  займенників, що належать до різних розрядів.

1.Опрацюйте пам'ятку "Структура твору – роздуму"

1.     Вступ (теза)
  1. Основна частина (аргументи).
  2. 3. Висновок.
Спеціальні слова й вирази, які можна використати у своєму  у творі – роздумі.

Теза:         Я думаю….     Я вважаю…     Мені здається…     На мою думку…
             На моє переконання…        Моя точка зору на цю проблему така…
Аргументи:     Я так вважаю, тому що….    Чому я так думаю?  Тому що…
                  Аргументом на користь моєї думки може бути те, що…      До того ж…
                  Довести моє твердження я можу такими аргументами: по-перше
                 Хоч моя думка, можливо, видасться дивною, спробую переконати вас
                    такими аргументами…
Приклади:    
                   На згадку приходять герої…(згадайте прочитані літературні твори)
            Яскравим прикладом саме такого розуміння…особисто для мене є…
            Проблема… є дуже актуальною, тому багато прикладів її розвязання
             дає саме життя.
            Говорячи про…, не можна не згадати…
            Повертаючись до думки про…, можу навести такий приклад…
            Як я вже зазначав….щодо цього яскравим прикладом є образ…з твору…
            Тема мого роздуму порушується у творі… Там…
            Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой…з твору…
            Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що…
            Хочу навести приклад із власного життя…
Висновок:     Отже… можна дійти висновку…   Підсумовуючи, можна зазначити…       
                       Таким чином, можна зробити висновок…     Отже, бачимо, що…
                       На завершення свого роздуму, підсумую…
Вирази  для  звязку  думок:      По-перше..      По-друге…
                                             Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що…
                                             Як я вже стверджував… Як уже зазначалося…
                                            Як можна побачити…
2. Напишіть  твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі, використовуючи займенники, що належать до різних розрядів, на одну з тем: "Що я роблю для здійснення своєї мрії", "У чому полягає гідність людини", "Що важливіше - наполегливість чи скромність" (на вибір). Обсяг твору - 1 сторінка.

Шановні учні! Під час виконання цього завдання  НЕ ТРЕБА СПИСУВАТИ  ТВОРИ З МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Працюйте самостійно! 








5 коментарів: