УЧНІВСЬКА СТОРІНКА 5 КЛАС

















Українська література
Завдання на період з 6 до 15 квітня
1. Прочитати в підручнику статтю "Відкрився звірам, птахам і людині"(сторінки 199-200).

2. Переглянути відео за посиланням Євген Гуцало. Біографія. Проектhttps://www.youtube.com/watch?reload=9&v=yduFO5zcSPM

3. Прочитати оповідання "Лось"(с. 200-208).
4. Вивчити напам"ять визначення, що таке ОПОВІДАННЯ (с.200)

5. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CJz-jvc6shQ , скласти опис улюбленого героя з даного твору (обсяг 0,5 сторінки), якщо є моливість надрукувати у форматі Word і надіслати на електронну пошту dyachenkoroo@ukr.net

Українська мова
Завдання на період з 6 до 9 квітня
1.Повторити в підручнику параграф 37.

2. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3rJ3mJj45HA
3. Підготуватися до контрольної роботи, виконавши завдання за посиланням:https://naurok.com.ua/test/start/142108
4. Виконати контрольну роботу з теми " Відомості з синтаксису й пунктуації" за посиланням (яке треба скопіювати і поставити у пошуковик):   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=902219
Завдання на період з 9 до 15 квітня

1. Опрацювати параграф 38, 39 , вивчити  виділені синім кольором правила.
2. Переглянути відеоуроки за посиланням: 1)  https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ
2) https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA
3) https://www.youtube.com/watch?v=rqEoIl1M1D4
3. Вправа 457 ( в підручнику). Текст виконаної вправи слід  набрати у документі  Word і надіслати на електронну пошту dyachenkoroo@ukr.net
Українська література
Завдання на період з 16 до 24 квітня
1. Виконати контрольну роботу з теми "Рідна Україна. Світ природи" за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=937793
2. Прочитати в підручнику статтю "На все дивиться власними очима"(сторінка 209- ).
3.Виразно читати поезії с. 210-212
4. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DjszVgRFs6s
5. Вивчити одну з поезій напам'ять (с.210 -212).

Українська мова
Завдання на період з 15 до 24 квітня
Тема. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення.Звертання. Розділові знаки при звертаннях.
1.Опрацювати параграф  39, 40 , вивчити  виділені синім кольором правила.
2. Переглянути відеоуроки за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5oHCbzfOSJE
3. Переглянути відеоурок за прсиланням:   https://www.youtube.com/watch?v=DBlkOBG-GV та виконати завдання, запропоновані у відеоуроці.
4. Виконати вправи 468, 476.
Звертаю вашу увагу, що тексти виконаних  робіт  слід  набрати у документі  Word і надіслати на електронну пошту dyachenkoroo@ukr.net
Українська література
Завдання на період з 27  квітня до 05 травня
Тема. Григір Тютюнник "Дивак"
1. Прочитати в підручнику статтю "Захисник справедливості" (с.214-215)
2. Прочитати оповідання Г.Тютюнника "Дивак"(с.216-223)
3. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KKBj17GVs3U
4. Написати твір-роздум на тему "Чому ровесники вважали Олеся диваком?", надіслати вчителю.

Українська мова
Завдання на період з  27 квітня до 04 травня

Тема. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.
1. Опрацювати і вивчити правило на с.206-207
2. Виконати вправу 485

Тема. Урок розвитку мовлення. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів
1. Опрацювати УСНО вправу 488, правило на с.211, вправи 489, 490, 491.
2. Виконайте ПИСЬМОВО вправу 493: напишіть лист до одного з запропонованих у вправі  адресатів. У своєму листі ВИКОРИСТАЙТЕ звертання і вставні слова, підкресліть їх.

Тема. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком
1. Опрацювати і вивчити правило в параграфі 42.
2. Виконайте вправу 499. НЕ ЗАБУДЬТЕ ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ.

Звертаю вашу увагу, що тексти виконаних  робіт  слід  набрати у документі  Word ( якщо фотографуєте в зошиті, пишіть розбірливим почерком) і надіслати на електронну пошту dyachenkoroo@ukr.net

Українська мова
Завдання на період з  05 до 08 травня
Тема. Контрольна робота. Відомості з синтаксису й пунктуації. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами
 Виконайте тестові завдання:
1.Слово чи група слів, які називають того, до кого звернена мова, називаються:   
    а) вставним словом;
    б) звертанням;
    в) граматичною основою.
2. Знайдіть речення з однорідними членами:
А) Ліс якусь хвилину стояв нерухомо.
Б) Лагідно світить сонце, голубіє небо, стоять у барвистих шатах дерева.
В) Полохливий заєць пригина вуха, витріща очі і порина у море лісових звуків.
Г) Лисенятко жило в колишній борсуковій норі.
3. Знайти речення, в якому однорідні члени – означення:
    а) Зерно і камінь, суша і вода достойні буть зображені на картині.
    б) Була весна весела, щедра, мила.
    в) Мавка йде до калини, ламає червоні кетяги ягід.
4. Виділіть речення з узагальнюючим членом:
    а) Все бачить співець у широкім роздоллі: і небо, і море, красу світову.
    б) На високих горбах шуміли під вітром дуби, липи, клени.
    в) З берега на берег можна добутися баржами, човнами.
5. У якому реченні є звертання?  
    а) Поблискують черешеньки в листі зелененькім.
    б) Мама співає дитині першу пісню, відводить уперше до школи.
    в) Вийди, вийди, сонечко, на дідове полечко.
6. Знайдіть речення із поширеним звертанням:
    а) Гетьмани, гетьмани, якби-то ви встали.
    б) Спи, синочку, спи, дитя.
    в) Запалай, мій вогнику крилатий, полум'ям привітним і незлим.
7. Визначте рядок, у якому всі слова – іменники в кличному відмінку:
    а) сестрицею, Інно, чайка;
    б) Андрію, козаче, учителю;
    в) весна, жінко, калина.
8. Виділіть речення, у якому вставне слово виражає впевненість:
    а) Отже, що тут багато говорити і сперечатися.
    б) Звісно, хлопцям не було чого боятися.
    в) Відступати нам, по-перше, пізно, а , по-друге, немає підстав.
 Виконайте завдання.
9.     Поставити розділові знаки в реченнях:
Вони були скрізь і на подвір'ї і на деревах і на клумбах.
 І земля і вода і повітря все поснуло.
 Легка біла прозора постать обличчям нагадувала Мавку.
10.     Виписати звертання.
Ти постаєш в ясній обнові, як пісня линеш, рідне слово.
Ти наше диво  калинове, кохана материнська мово! 
Умивайтеся, дівчатонька молоді, цвіт-калину розпускайте на воді.
 Не журися, козаченьку, ти ще молоденький.
11. Виписати вставні слова.

На жаль, розпочалася страшенна злива.
На мою думку, невдачі не мають пригнічувати людину.
Життя - це, мабуть, усміх весняний!
Кажуть, мудрість приходить з роками.

12.  Яким членом речення є вставне слово? (Відповідь одним реченням).

Тема. Контрольний диктант
Запишіть текст диктанту, обравши правильний варіант написання орфограми.
Сьоме травня 
Самодиктант 
Є. Гуцало „Лось”
(С,з)першу  діти  (не)знали,  як до лося пі(д,т)ступити, щоб (й,)і самим (не)пр(а,о)валитись. Але старший брат був ро(з,с)судл(и,е)вий та ві(т,д)важний, і с(а,о)кира в його руках (не)закуняла. Він (в,у)зявся рубати лі(т,д),  а моло(т,д)ший тупцяв біля н(ё,ьо)го і, не знаю­ч(и,і), чим допомо(х,г)ти, тільки зітхав. Лось (не)боявся людей. Він стежив за їхн(ё,ьо)ю р(о,а)ботою, і по (ё,йо)го тілу (час)(од)(часу) пр(а,о)бігали др(е,и)жаки, ніби (йо,ё)му було дуже  моро(з,с)ко  або ж знову хотів (з,с)пробувати виск(а,о)чити, але сили п(а,о)кинули (ё,йо)го. Мабу(д,т)ь, він (з,с)початку нічого (не)розумів у тій р(о,а)боті, та коли канал ще більше наблизився (до)бер(и,е)га, його очі засв(е,і)тилися тямою, і тепер поводився смирно, вже (не)кидався, а тільки ч(е,и)кав.

Українська література
Завдання на період  з 06 до 10 травня

Тема. Микола Вінграновський "Сіроманець"
1. Прочитати в підручнику статтю "Чарівник слова"(с.225 - 226).
2. Прочитати повість "Сіроманець" (с.227 - 245)
3. Дати письмові відповіді на питання:
1) Кого названо у творі Сіроманцем?
2) Від кого і чому Сашко захищає Сіроманця?
3) Де хлопець сховав тварину?
4) Хто знайшов зморену тварину серед снігів?
5) Який епізод твору  викликав у вас найсильніші  хвилювання?


 Звертаю вашу увагу, що тексти виконаних  робіт  слід  набрати у документі  Word ( якщо фотографуєте в зошиті, пишіть розбірливим почерком) і надіслати на електронну пошту dyachenkoroo@ukr.net


Українська мова
Завдання на період  до 16 травня
Тема. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Діалог. Розділові знаки при діалозі.
 1. Опрацювати і вивчити правило в параграфах  43, 44.
 2. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=HiCK2ScKLJo
Тема. Контрольна робота "Пряма мова. Діалог".
Виконайте наступні завдання.
1. Перепишіть речення , розставляючи пропущені розділові знаки. 5 балів
Їхав козак за Дунай сказав Дівчино прощай
Спасибі бабусю мовила тихенько і поклонилася
І гукнуло військо хором Ми готові йти до бою
Соловей щебече в лузі Добрий  ранок всім вам друзі.
Слон сказав своєму сину Від застуди їж малину.
2.Перебудуйте речення так, щоб замість них були речення з прямою мовою і словами автора. 3 бали
Колись моя бабуся говорила, хто дітей любить, той  добрий чоловік.
 Мама просила сина, щоб приніс води до хати. 
3.  Скласти схеми речень з прямою мовою. 3 бали
Світить нам у віки  пророцтво Тараса: «Не вмирає душа наша, не вмирає воля».
«Ти бачив мальовничі й чарівні Карпати?» - запитала Леся
4. Тест. Пряма мова береться:  1б.
а) в лапки;   
 б) в дужки;    
   в) в тире з обох боків.

Українська література
Завдання на період   до 18 травня
Тема. Контрольна робота "Рідна Україна. Світ природи"
Написати твір на тему "Мій улюблений літературний герой"( обсяг 0,5 сторінки).



2 коментарі: